Нове життя в 5-А починається. Нові предмети, вчителі, як виявилося, «ого скільки підручників!»)) І хоча діти навчаються разом з 1 класу, перехід у середню ланку гімназії зазвичай не такий простий. Проте перший місяць наших стосунків засвідчив: ставати старшими учням справді цікаво! Тим паче, якщо дорослішаєш в гімназії «Здоров’я»! Ми, її вчителі, вже давно переконалися в неповторності нашого навчального закладу. І справа не лише в тому, що в нас учням комфортно й затишно, бо ми звикли працювати на те, аби дитина хотіла йти на навчання, була впевнена, що її помітять, підтримають, допоможуть самореалізуватися. Мені здається, що за ці півстоліття існування закладу в ньому створено якусь абсолютно неповторну (здається, вдаюся до тавтології, але, повірте, це виправдано) ауру, надпотужну енергетику, що притягує всіх, хто до нас приходить (так сталося 15 років тому й зі мною), якусь унікальну атмосферу. Так! Наш заклад справді «атмосферний»! А ще, як сказала мама дівчинки, яка прийшла до нас в 5А цьогоріч, він ще й якийсь «сімейний». Не можу не погодитися, бо гімназія «Здоров’я» традиційно і дітей, і вчителів, і батьків єднає в одну творчу родину, де добре всім.
Вересень – особливий місяць для школи. Зароджуються нові стосунки, формуються класні колективи, обирається учнівський актив, намічаються нові ідеї, проекти, закладаються плани на майбутнє. А коли це все відбувається з «п’ятачками», то важливість цього всього більша вдвічі!
Як ми почали працювати в 5А? Звичайно ж, з Першого уроку про нашу одночасно давню й молоду європейську державу, адже заради її майбутнього живемо й навчаємося. А щоб це майбутнє було щасливим, підростаюче покоління повинно бути здоровим! Тому День здоров’я у нас в гімназії проходить особливо.
Учні не лише пройшли різна випробування на вправність, силу та спритність, але й працювали інтелектуально! На класній годині створювали власні ФОРМУЛИ здоров’я!
Майбутнє, безперечно, творити якраз ось цим дівчаткам і хлопчикам, цікавим і безпосереднім, які сидять переді мною за партою. Їм розбудовувати державу, їм творити нові закони, аби жити в ній було з кожним роком краще. Але спочатку треба вжитися в своїй «маленькій державі» – в класі. Треба визначити, що ж має бути головним у класних стосунках, аби до 11 класу кожен міг з упевненістю сказати, що шкільні роки були в його житті щасливими.
Тож на одній з перших класних годин ми, поділившись на групи, творили власні фундаментальні закони життя в колективі. Гра розпочалася із серйозної проблеми: наш корабель потрапив в океанський шторм, команду викинуло на береги розкиданих в океані островів. Учні мали не лише придумати назви для свого острову й намалювати його прапор. Важливо було написати закони, за якими на цих островах діти хочуть жити.
Результати роботи засвідчили: ми хочемо жити дружно! ми хочемо вирішувати все разом! ми хочемо допомагати один одному! Знаменита фраза «Один за всіх і всі за одного!», яку використала одна з команд, стала лейтмотивом презентації роботи острів’ян!
Порадував закон «Хлопці ходять по дрова»))Значить найскладнішу фізично роботу в класі бере на себе її чоловіча половина!
На світлинах ми разом. Завзяті, веселі, зацікавлені. Віримо, що таким же веселим, насиченим і щасливим для кожного буде навчання в 5 класі!!