10 клас. Українська література. Леся Українка

Оксана Забужко у своїй книзі “Notre Dame d’Ukraine: Українка в конфлікті міфологій” зауважує, що видатнішої жінки в європейській літературі ХХ ст., ніж Леся Українка, не було. Ми, дійсно, зовсім не знаємо справжньої Лесі. Але сьогодні є змога прочитати нові дослідження з її творчості, по-новому поглянути на геніальні твори поетеси.

Крок 1 Дізнайтеся про життя Лесі Українки, переглянувши фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

Крок 2 Продовжуйте вивчати життєвий шлях поетеси. Перегляньте презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-lesya-ukra-nka-16814.html

Крок 3 Опрацюйте статтю про Лесю Українку у вашому підручнику, створивши таблицю-опору “Основні факти з біографії поетеси”.

Крок 4 Пройдіть тестування, перевіривши, що ви запам’ятали https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=44

Крок 5 Леся Українка є представницею неоромантичної течії в українській літературі. І її життя, і її творчість – це приклад великої сили людського духу, служіння ідеалам гуманності, істини, свободи. Що характерно для неоромантизму? Перейдіть за посиланням https://vseosvita.ua/library/neoromantizm-v-ukrainskij-literaturi-k-hih-poc-hh-st-lekcia-29514.html Зробіть короткий конспект цієї статті, зазначивши найголовніше

Крок 6 Яскравим прикладом неоромантичних поезій є вірш “Contra spem spero” та “Слово, чому ти не твердая криця”. Прослухайте поезії за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pnp9kWunmCQ, https://www.youtube.com/watch?v=ZPXy92uGcoo,а потім прочитайте їх виразно за підручником. Прочитайте критичні матеріали.

Крок 7 Складіть асоціативне гроно з понять, які у вас асоціюються з Лесею Українкою.

Крок 8 Залиште на сайті коментарі (1-3 речення), у який висловіть своє розуміння творчості Лесі Українки, відгуки про її поезії чи інше

2 коментарі до “10 клас. Українська література. Леся Українка”

  1. Живучи думами про майбутнє молодого покоління, Леся хотіла вкласти його до активного діяльного життя і свою частину праці найдоступніше було це робити словом, яке не тільки зброя в боротьбі, а й засіб виховання борців. Багато таких виховних можливостей мали її поезії про мужність і нескореність.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.