8 клас. Українська мова. Відокремлені означення

Рідну мову я вивчаю

Вивчаємо відокремлені означення. Пропоную ознайомитися  з основними способами морфологічного вираження відокремлених означень, їх місцем у реченні відповідно до означуваного слова та розділовими знаками, які при них ставляться.

Крок 1 Перевірка вивченого. Дати відповіді на запитання

Синтаксис – це…

Просте речення – це…

Другорядні члени це…

Означення – це …

Узгоджені означення – це …

Відокремлені члени –це…

Дієприкметниковий зворот – це…

Дієприкметниковий зворот виділяється комами, якщо …

У реченні дієприкметниковий зворот виступає…

Його підкреслюють…

Крок 2 Опрацюйте матеріал параграфа 32, розгляньте таблицю на ст.147

Крок 3 За таблицею спробуйте визначити умови відокремлення означень у впр.317 та 319 (усно)

Крок 4 Хвилинка-повторення. Подивіться відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zaTRsN-S5yg і повторіть правильне називання часу в українській мові

Крок 5 Робота з текстом. Запишіть, розставте розділові знаки. Доповніть текст 1-2 власними реченнями на цю тему

І ось повний спогадів я наближався до вишитого рушника  на столі. Рушники виткані з тонкого полотна  можна читати як читають книги. Рушник це обличчя оселі оздобленої вишивкою та її господині. Кожен елемент візерунка геометричні  фігури щось символізує.

Крок 6 Впр.320

Дякую за роботу!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.